środa, 20 listopada 2013

Ach te początki... :)

Witam Was serdecznie,

tak na wstępie chciałabym wspomnieć czemu założyłam bloga, o czym on będzie i kim właściwie ja jestem w blogosferze..

Hmm.. bloga założyłam dla motywacji, ponieważ od paru tygodni chce i myśle nad tym, aby w moim życiu zaszły zmiany. Zaczęłam od przeprowadzki z rodzinnego miasta, a chce skończyć na pięknych włosach i zrzuceniu paru nadprogramowych kilogramów. Blog ma być dziennikiem i motywacją, a jeśli znajdą się jakieś zbłąkane duszyczki, które będą chciały czytać moje wypociny? Dla mnie bomba! ;)

Blogi Anwen i Ines czytam od roku, czytam, notuje i staram się stosować do rad moich mentorek ;) co prawda (tu bije się w pierś) popełniam największy grzech każdej szanującej się włosomaniaczki... tak, parę razy w tygodniu stosuje to straszne urządzenie jakim jest prostownica.. Ale walcze z tym i obiecuje sobie, że ją odstawie, albo od razu wyrzucę. Za to suszarki używam, ale tylko z chłodnym nawiewem, gdybym jej nie ułożyła moje włosy nie nadawałyby się na pokazanie ich komukolwiek ;)

Postaram się dodawać recenzję nie tylko kosmetyków do włosów, ale i wszystkiego co jest ogólnie stosowane przez kobietę ;)

Tak na zakończenie, mam 22 lata, uwielbiam kosmetyki, książki  i koty :) i mogę jedynie zapewnić, że z każdej wyżej wymienionej kategorii coś się znajdzie na tym blogu :) a teraz życzę miłej nocy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz